Pedagogika pro učitele / školský systém v čeckých zemích, vzdělávací politika a řízení školství, podoby vyučování a třídní management : hodnocení ve vyučování, pedagogická diagnostika, práce výchovného poradce

„Být učitelem znamená poznat, rozumět a umět – poznávat a rozumět světu, vzdělávacímu prostředí, žákům a studentům, i sobě samému na pedagogickém poli. Umět s citem reagovat na školní situace, navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie, vespolně jednat ve skupině kolegů.“ Tento základní u...

Celý popis

Hlavní autor: Vališová, Alena, 1954-
Další autoři: Kasíková, Hana, 1952-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2007
Vydání: 1. vyd.
Edice: Pedagogika
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: „Být učitelem znamená poznat, rozumět a umět – poznávat a rozumět světu, vzdělávacímu prostředí, žákům a studentům, i sobě samému na pedagogickém poli. Umět s citem reagovat na školní situace, navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie, vespolně jednat ve skupině kolegů.“ Tento základní učební text bude provázet studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky. Snaží se totiž reagovat na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech. Věříme, že tento text pomůže nejen studentům v přípravě na zkoušky akademické, ale že přispěje i ke zvládání zkoušek, které čekají všechny pedagogy v učitelské profesi.
Popis jednotky: Obsahuje grafy, tabulky
Fyzický popis: 402 s. : il. ; 24 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN: 978-80-247-1734-0