Pedagogika pro učitele / školský systém v čeckých zemích, vzdělávací politika a řízení školství, podoby vyučování a třídní management : hodnocení ve vyučování, pedagogická diagnostika, práce výchovného poradce
„Být učitelem znamená poznat, rozumět a umět – poznávat a rozumět světu, vzdělávacímu prostředí, žákům a studentům, i sobě samému na pedagogickém poli. Umět s citem reagovat na školní situace, navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie, vespolně jednat ve skupině kolegů.“ Tento základní u...
Hlavní autor: | Vališová, Alena, 1954- |
---|---|
Další autoři: | Kasíková, Hana, 1952- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2007
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Pedagogika
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02644nam a2200301 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 333983 | ||
005 | 20220823075932.0 | ||
008 | 161201s2007----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 978-80-247-1734-0 | ||
020 | |c 359.00 Kč | ||
040 | |a KAG505 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
080 | |a 37 | ||
100 | 1 | |a Vališová, Alena, |d 1954- |7 jn20000402478 |4 aut |9 41943 | |
245 | 1 | 0 | |a Pedagogika pro učitele / |c Alena Vališová, Hana Kasíková a kolektiv : |b školský systém v čeckých zemích, vzdělávací politika a řízení školství, podoby vyučování a třídní management : hodnocení ve vyučování, pedagogická diagnostika, práce výchovného poradce |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Grada Publishing, |c 2007 | ||
300 | |a 402 s. : |b il. ; |c 24 cm | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
500 | |a Obsahuje grafy, tabulky | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a „Být učitelem znamená poznat, rozumět a umět – poznávat a rozumět světu, vzdělávacímu prostředí, žákům a studentům, i sobě samému na pedagogickém poli. Umět s citem reagovat na školní situace, navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie, vespolně jednat ve skupině kolegů.“ Tento základní učební text bude provázet studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky. Snaží se totiž reagovat na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech. Věříme, že tento text pomůže nejen studentům v přípravě na zkoušky akademické, ale že přispěje i ke zvládání zkoušek, které čekají všechny pedagogy v učitelské profesi. | |
653 | |a pedagogika |a učitelé |a vzdělávání |a školství |a dějiny |a reformy |a školy |a vyučování |a metody |a hodnocení |a výchova |a diagnostika |a socializace |a problémy |a mladiství |a závislosti |a drogy |a péče |a terapie |a autority |a management |a alkohol | ||
700 | 1 | |a Kasíková, Hana, |d 1952- |7 xx0022373 |4 aut |9 35335 | |
830 | 0 | |a Pedagogika | |
999 | |d 333983 | ||
910 | |a KAG503 | ||
942 | |c RF | ||
993 | |0 0 |1 316602002221 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 175296 |a 269.25 |c 2002221 |d 2007-03-16 |f DOSP |g RF 37 |h 359.00 |i Grada |j 127 |l DOSP |m 25 |q 2024-05-20 |r 2024-04-19 |s 2024-04-19 |t 5 |w 2016-03-10 |y RF |