Pedagogika pro učitele / školský systém v čeckých zemích, vzdělávací politika a řízení školství, podoby vyučování a třídní management : hodnocení ve vyučování, pedagogická diagnostika, práce výchovného poradce

„Být učitelem znamená poznat, rozumět a umět – poznávat a rozumět světu, vzdělávacímu prostředí, žákům a studentům, i sobě samému na pedagogickém poli. Umět s citem reagovat na školní situace, navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie, vespolně jednat ve skupině kolegů.“ Tento základní u...

Celý popis

Hlavní autor: Vališová, Alena, 1954-
Další autoři: Kasíková, Hana, 1952-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2007
Vydání: 1. vyd.
Edice: Pedagogika
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02644nam a2200301 a 4500
001 333983
005 20220823075932.0
008 161201s2007----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-247-1734-0 
020 |c 359.00 Kč 
040 |a KAG505  |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 37 
100 1 |a Vališová, Alena,  |d 1954-  |7 jn20000402478  |4 aut  |9 41943 
245 1 0 |a Pedagogika pro učitele /  |c Alena Vališová, Hana Kasíková a kolektiv :  |b školský systém v čeckých zemích, vzdělávací politika a řízení školství, podoby vyučování a třídní management : hodnocení ve vyučování, pedagogická diagnostika, práce výchovného poradce 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2007 
300 |a 402 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Pedagogika 
500 |a Obsahuje grafy, tabulky 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 2 |a „Být učitelem znamená poznat, rozumět a umět – poznávat a rozumět světu, vzdělávacímu prostředí, žákům a studentům, i sobě samému na pedagogickém poli. Umět s citem reagovat na školní situace, navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie, vespolně jednat ve skupině kolegů.“ Tento základní učební text bude provázet studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky. Snaží se totiž reagovat na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech. Věříme, že tento text pomůže nejen studentům v přípravě na zkoušky akademické, ale že přispěje i ke zvládání zkoušek, které čekají všechny pedagogy v učitelské profesi. 
653 |a pedagogika  |a učitelé  |a vzdělávání  |a školství  |a dějiny  |a reformy  |a školy  |a vyučování  |a metody  |a hodnocení  |a výchova  |a diagnostika  |a socializace  |a problémy  |a mladiství  |a závislosti  |a drogy  |a péče  |a terapie  |a autority  |a management  |a alkohol 
700 1 |a Kasíková, Hana,  |d 1952-  |7 xx0022373  |4 aut  |9 35335 
830 0 |a Pedagogika 
999 |d 333983 
910 |a KAG503 
942 |c RF 
993 |0 0  |1 316602002221  |4 0  |6 37_000000000000000  |7 0  |9 175296  |a 269.25  |c 2002221  |d 2007-03-16  |f DOSP  |g RF 37  |h 359.00  |i Grada  |j 127  |l DOSP  |m 25  |q 2024-05-20  |r 2024-04-19  |s 2024-04-19  |t 5  |w 2016-03-10  |y RF