Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] /

Hlavní autor: Kalka, Jochen
Další autoři: Allgayer, Florian
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Německy
Vydáno: Brno : Computer Press, 2007
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01120nam a2200277 a 4500
001 334653
005 20190820192426.0
008 160101s2007----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-251-1617-3  |q (váz.) :  |c 733.00 Kč 
040 |a KAG505  |e AACR2  |9 1  |b cze 
041 1 |a cze  |h ger 
080 |a 339 
100 1 |a Kalka, Jochen  |7 xx0075061  |4 aut  |9 38701 
245 1 0 |a Marketing podle cílových skupin :  |b [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] /  |c Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [překlad Barbora Nosková] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b Computer Press,  |c 2007 
300 |a 270 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
500 |a Obsahuje barevné fotografie, grafy, tabulky 
504 |a Obsahuje rejstřík 
653 |a marketing  |a obchod  |a zákazníci  |a cílové  |a skupiny  |a orientace  |a modely 
765 0 |t Zielgruppen 
700 1 |9 38702  |a Allgayer, Florian  |7 xx0075060  |4 aut 
999 |d 334653 
910 |a KAG503 
942 |c RF 
993 |0 0  |1 316602004989  |4 0  |6 339_000000000000000  |7 0  |9 176012  |a 513.10  |c 2004989  |d 2008-03-18  |f DOSP  |g RF 339  |h 733.00  |i Computer Press  |j 127  |l DOSP  |n 0  |r 2020-04-07  |s 2016-05-26  |t 5  |w 2016-03-10  |y RF  |z KI