Jak prodávat, když nikdo nekupuje. -a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou /
Autor: Lakhani, Dave, 1965-
Vydáno: (2010)
Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] /
Uloženo v:
Hlavní autor: | Kalka, Jochen |
---|---|
Další autoři: | Allgayer, Florian |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky Německy |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2007
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Jak prodávat, když nikdo nekupuje. -a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou /
Autor: Lakhani, Dave, 1965-
Vydáno: (2010) -
Telemarketing v praxi : jak profesionálně telefonovat se zákazníky /
Autor: Santlerová, Květoslava, 1955-
Vydáno: (2007) -
Jak myslí špičkový obchodník : co odlišuje ty nejlepší od průměrných /
Autor: Limbeck, Martin, 1966-
Vydáno: (2012) -
Jak mnohem lépe prodávat : psychologie prodeje, rozvoj osobních schopností, jak motivovat lidi ke koupi, jak ovlivnit rozhodnutí o koupi, jak rozšířit klientelu, jak uzavírat dobrý obchod : zaručený systém metod a technik prodeje používaný nejlepšími světovými obchodníky /
Autor: Tracy, Brian, 1944-
Vydáno: (2008) -
Moderní marketing /
Autor: Kotler, Philip, 1931-
Vydáno: (2007)