Image a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura, osobnost firmy, image a emoce z pohledu marketéra, jak image poznávat, vytvářet a měnit, příklady z firemní praxe, corporate identity ČR /
Hlavní autor: | Vysekalová, Jitka, 1941- |
---|---|
Další autoři: | Mikeš, Jiří, 1942- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2009
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Expert
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Sklad
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316602009833 | 2009833 | RF 005 | 1-Naučná literatura | Dostupné | 8x |