Image a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura, osobnost firmy, image a emoce z pohledu marketéra, jak image poznávat, vytvářet a měnit, příklady z firemní praxe, corporate identity ČR /

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Další autoři: Mikeš, Jiří, 1942-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2009
Vydání: 1. vyd.
Edice: Expert
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Sklad

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316602009833 2009833 RF 005 1-Naučná literatura Dostupné 8x