Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků /

Hlavní autor: Kotler, Philip, 1931-
Další autoři: Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967-, Machková, Hana, Malý, Josef, Adamík, Jiří
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Anglicky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2006
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01342nam a2200325 a 4500
001 333948
005 20220801072146.0
008 160208s2006----xr ---------u-------cze-d
020 |a 80-247-0921-X :  |c 298.00 Kč 
040 |a KAG505  |e AACR2  |9 1  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
080 |a 658 
100 1 |a Kotler, Philip,  |d 1931-  |7 jn20011018131  |4 aut  |9 41987 
245 1 0 |a Inovativní marketing :  |b jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků /  |c Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2006 
300 |a 199 s. : il. ;  |c 25 cm 
500 |a 658 
500 |a Obsahuje grafy, tabulky, obrázky 
504 |a Obsahuje rejstřík 
653 |a marketing  |a inovativní  |a trhy  |a konkurence  |a produkty  |a inovace  |a nabídka  |a zákazníci 
700 1 |a Trías de Bes Mingot, Fernando,  |d 1967-  |7 mzk2004261326  |4 aut  |9 35300 
700 1 |a Machková, Hana  |7 jn20010310427  |4 trl  |9 35301 
700 1 |a Malý, Josef  |4 trl  |9 35302 
700 1 |a Adamík, Jiří  |7 xx0114387  |4 trl  |9 49202 
765 0 |t Lateral Marketing 
999 |d 333948 
910 |a KAG503 
942 |c RF 
993 |0 0  |1 316602002230  |4 0  |6 658_000000000000000  |7 0  |9 175258  |a 223.50  |c 2002230  |d 2007-03-16  |f DOSP  |g RF 658  |h 298.00  |i Grada  |j 127  |l DOSP  |r 2020-04-09  |s 2014-01-02  |t 5  |w 2016-03-10  |y RF