Marketing pro začátečníky /

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu >/ul> Doz...

Celý popis

Hlavní autor: Foret, Miroslav
Další autoři: Tůma, Tomáš, 1974-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2008
Vydání: 1. vyd.
Edice: Praxe manažera (Computer Press)
Témata:
trh
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Odd. pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316602005234 2005234 RF 339 (neuvedeno) Dostupné 22x