Marketing pro začátečníky /
Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu >/ul> Doz...
Hlavní autor: | Foret, Miroslav |
---|---|
Další autoři: | Tůma, Tomáš, 1974- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2008
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Praxe manažera (Computer Press)
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Odd. pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316602005234 | 2005234 | RF 339 | (neuvedeno) | Dostupné | 22x |