Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat /
Hlavní autor: | Ftorek, Jozef, 1973- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2012
|
Vydání: | 3., rozšíř. vyd. |
Edice: |
Komunikace
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Odd. pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316602013678 | 2013678 | RF 316.7 | (neuvedeno) | Dostupné | 10x |