Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby /

Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány...

Celý popis

Hlavní autor: Slavík, Jakub
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2014
Vydání: 1. vyd.
Edice: Manažer
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Odd. pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316602018424 2018424 RF 339.1 (neuvedeno) Dostupné 4x