Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost /
Neexistuje jedno umění, jedna kultura, stejně jako neexistuje jeden univerzální marketingový přístup, který bychom mohli v jeho prostředí použít. Svět kultury a umění je totiž velmi rozmanitý: mohli bychom rozlišovat mezi „vysokým“ uměním a kulturou, která má sloužit spíše k zábavě a zlepšení nálady...
Hlavní autor: | Bačuvčík, Radim, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky Anglicky |
Vydáno: |
Zlín :
VeRBuM,
2012
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Sklad
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
420490186880 | 186880 | 658.8 | 1-Naučná literatura | Dostupné | 4x |