Intuitivní marketing pro 21. století /

Autor v knize formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti. Jak rozvíjet intuici, tuto schopnost vcítit se do zájmů a potřeb zákazníka a jak si osvojit praktické zásady intuitivního marketingu, jimiž se autor ve vlastní podnikatelské praxi řídí už po celé dvacetiletí...

Celý popis

Hlavní autor: Toman, Miloš
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: Vydání 1.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Odd. pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316602022838 2022838 RF 339 (neuvedeno) Dostupné