Intuitivní marketing pro 21. století /
Autor v knize formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti. Jak rozvíjet intuici, tuto schopnost vcítit se do zájmů a potřeb zákazníka a jak si osvojit praktické zásady intuitivního marketingu, jimiž se autor ve vlastní podnikatelské praxi řídí už po celé dvacetiletí...
Hlavní autor: | Toman, Miloš |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydání: | Vydání 1. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Odd. pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316602022838 | 2022838 | RF 339 | (neuvedeno) | Dostupné |