Jak blafovat o vlastní firmě /

Tato kniha vám umožní okamžitě si osvojit všechny znalosti potřebné k tomu, abyste dosáhli úspěchu v opojném, avšak nemilosrdném světě podnikání – obzvláště, pokud jste hrdými majiteli firmy. Už si nikdy nebudete plést pojmy „poslání firmy“ a „SWOT analýza“ nebo „USP“ a „POS“. Těšte se z obdivu,jaký...

Celý popis

Hlavní autor: Richards, John Winterson, 1964-
Další autoři: Gazur, Zdeněk
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Anglicky
Vydáno: Praha : Dobrovský s.r.o., 2016
Edice: Omega (Dobrovský)
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Tato kniha vám umožní okamžitě si osvojit všechny znalosti potřebné k tomu, abyste dosáhli úspěchu v opojném, avšak nemilosrdném světě podnikání – obzvláště, pokud jste hrdými majiteli firmy. Už si nikdy nebudete plést pojmy „poslání firmy“ a „SWOT analýza“ nebo „USP“ a „POS“. Těšte se z obdivu,jaký k vám začnou chovat nejen vaši klienti, ale i konkurenti, až vás uslyší vyjadřovat se k tématům jako jsou úspory z rozsahu výroby, sociální média nebo čitelná identita obchodní značky. A co je nejdůležitější: Když věci nepůjdou zrovna podle vašich poředstav, budete vědět, kdy to můžete svést na makroekonomické faktory.
Popis jednotky: Terminologický slovník
Fyzický popis: 110 stran ; 16 cm
ISBN: 978-80-7390-407-4