Základy marketingu /
Autoři srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha vede čtenáře také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu
Hlavní autor: | Karlíček, Miroslav, 1979- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydání: | 2. přepracované a rozšířené vydání |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Odd. pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316602027556 | RF 658.8 | (neuvedeno) | Dostupné | 2x |