Základy marketingu /

Autoři srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha vede čtenáře také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu

Hlavní autor: Karlíček, Miroslav, 1979-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: 2. přepracované a rozšířené vydání
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat (10 Kč / dokument). Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Odd. pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316602027556 RF 658.8 (neuvedeno) Dostupné 2x