Základy marketingu /

Autoři srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha vede čtenáře také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu

Hlavní autor: Karlíček, Miroslav, 1979-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydání: 2. přepracované a rozšířené vydání
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Autoři srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha vede čtenáře také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu
Fyzický popis: 285 stran : ilustrace, tabulky ; 24 cm
Bibliografie: Bibliografie na s. 275-285
ISBN: 978-80-247-5869-5