Základy marketingu /
Autoři srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha vede čtenáře také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu
Hlavní autor: | Karlíček, Miroslav, 1979- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydání: | 2. přepracované a rozšířené vydání |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Autoři srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha vede čtenáře také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu |
---|---|
Fyzický popis: |
285 stran : ilustrace, tabulky ; 24 cm |
Bibliografie: |
Bibliografie na s. 275-285 |
ISBN: |
978-80-247-5869-5 |